ایران جنگ افزار جامع ترین سایت نظامی ایران
ایران جنگ افزار جامع ترین سایت نظامی ایران
ارتش،سپاه ،نيروی انتظامی و سایر نیروهای نظامی ایران

نيم رخ كوتاه و همچنين قدرت آتش بالا و قدرت مانور و تحرك با سيستم فشنگ گذاري خودكار تمام اتوماتيك و مسافت ياب ليزري، مجهز به توپ 125 ميلي متري بدون خان و با قابليت پرتاب موشك هاي كور كننده رادار هاي دشمن و سيستم‎هاي دفاعي هشدار دهنده ليزري و راداري و آشكار سازي مادون قرمز و ... . از ديگر خصوصيات اين تانك پيشرفته ايرانيست . طراحي اين تانك در جهان بي سابقه بوده است . ذوالفقار ۳ همزمان توانايي آن را دارد كه با پرتاب راكت هاي دود زا و منحرف كننده الكترونيكي ، ۵ راكت را همزمان از خود دفع نمايد . نيز به دليل ارتفاع كم و زاويه كم پيشاني، از بيشترين حفاظت برخوردار بوده و از قدرت تهاجمي و تدافعي بالايي در مقابله با هر نوع تانك برخوردار است. قابليت حركت در آب در عمق ۶۰/۱ متري آب يكي ديگر از خصوصيات بارز آن مي باشد. گفتنيست مقامات دفاعي نيروهاي مسلح از جايگزيني ذوالفقار ۳ با تانكهاي بيگانه ی به خدمت گرفته شده در ارتش و سپاه  خبر داده اند.

یکی از ویژگی های دیگر این تانک پیشرفته که تاکنون اعلام نشده است اینیت که این تانک تمام اطراف خود را بوسیله دوربین های مدار بسته z/c360زیر نظر دارد . تانک هوشمند ذوالفقار امروز به جرات می توان گفت از پیشرفته تانک های موجود در دنیاست .

در حقیقت نبود دستگاه تبلیغاتی قدرتمند در کشور سبب عدم معرفی درست تسلیحات نظامی ما بالاخص تانک ذوالفقار به دنیا شده است .

 

نوعی تانک پيشرفته تر از ذوالفقار ۳ كه هنوز جزييات آن منتشر نشده است در دستور كار توليد در وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح قرار گرفته است .

بدون شک ذوالفقار يكي از پيشزفته ترين و كارا ترين تانكهاي دنياست .

تانك ذولفقار ۳ اكنون در اختيار ارتش جمهوري اسلامي ايران است.

                      


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, توسط امیرمهدی طهرانیان |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.